Del 1
Samarbeid med Sunniva, og diskusjon i klassen
Del 2
Ulike reklamer:
• Snakkende kuer:
Dette er en reklame jeg tror går på at vi skal få bedre kjenneskap til produktet, i og med at reklamen er mer eller mindre fiksjon. Begrunnelsen min er at det er snakkende kuer som informerer om hvordan de har, hvor bra de har det. Dette går jo ikke an i virkeligheten og er noe som underholder og informerer, mer enn det påvirker.
• Sukkerspinn:
Tror denne reklamen skal påvirke folks handlinger. Hvis det er noe de lurer på er det bare å ringe 1881, de hjelper deg med det du trenger, uansett hva det enn måtte være.
• Carlton Draught:
i denne reklamen synes jeg det var vanskelig å skjønne hva de egentlig var ute etter å formidle. Den viser hva som foregår i en pub i slow motion og at denne typen øl er med i de fleste scener. Tror den skal gi folk kjenneskap til denne typen øl.
tirsdag 31. august 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar